Golenie „Siary” Rewińskiego promuje maszynki Wilkinson

Pod hasłem „Cała Polska goli »Siarę«!” ruszyła kampania promująca maszynki do golenia Wilkinson. Za akcję odpowiadają firmy L-E-M, MEC i studio Prowokacja.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bohaterem rozpoczętej właśnie kampanii Wilkinsona jest „Siara” – bohater obu części filmu „Killer” grany przez aktora i satyryka Janusza Rewińskiego. Reprezentanci firmy zachęcają konsumentów w największych miastach do zgolenia mu brody, rozdając maszynki jednoczęściowe Wilkinson Xtreme3. Jednocześnie proponują przyłączenie się do tej akcji na Facebooku, umożliwiając to za pomocą specjalnie przygotowanych tabletów Samsung GalaxyTab.

Za koncepcję kreatywną kampanii, prowadzenie fanpage’u Wilkinsona na Facebooku oraz realizację działań samplingowych odpowiada agencja L-E-M, a działania public relations prowadzi agencja studio PRowokacja. Akcję wspierają działania reklamowe w internecie, na potrzeby których media kupił dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+