Google w reklamach pomaga odkryć na nowo Paryż (wideo)

Kierowana do użytkowników mobilnych nowa kampania Google zachęca do udziału w specjalnych wydarzeniach, dzięki którym mogą oni w specyficzny sposób przekonać się o niezwykłości Paryża.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Google w reklamach pomaga odkryć na nowo Paryż (wideo)

Akcja zatytułowana „The Magic Hours” jest promowana przez cztery spoty reklamowe, z których każdy zachęca do innego rodzaju aktywności na ulicach Paryża po zapadnięciu zmroku.

Wśród oferowanych propozycji jest wieczorny rajd rowerami z zamontowanymi świecącymi elementami, degustacja egzotycznej kuchni serwowanej w stolicy Francji, podwodny taniec w basenie w rytm muzyki czy eskapada śladem miejsc z najbardziej niezwykłymi neonami.

Częścią akcji jest przygotowana specjalnie na tę okazję aplikacja mobilna, która informuje o dostępnych atrakcjach i pomaga zlokalizować je szybko za pomocą Google Maps. Do "The Magic Hours" mogą też przyłączać się działające w Paryżu firmy i marki oferując zorganizowane samodzielnie wydarzenia.

Za kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja 72andSunny Amsterdam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"