Gra "Invisible Fist" trafiła na rynek. To pierwszy tytuł studia The Failcores

6 maja na platformie Steam zadebiutowała gra strategiczna "Invisible Fist". To pierwszy tytuł studia The Failcores, założonego przez Jana Cieślara (w przeszłości w Grey Group Poland), graficzkę Oliwię Ziębińską i Kamila Fejfera ("Magazyn Porażka").

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gra "Invisible Fist" trafiła na rynek. To pierwszy tytuł studia The Failcores

Prace nad "Invisible Fist" (pierwotnie "Niewidzialną rękę wolnego rynku") trwały ponad półtora roku, od wakacji 2017 roku. Gra ma charakter strategiczny i polega na walce z "niewidzialną pięścią wolnego rynku". Ma pokazywać jak wygląda życie w kapitalizmie z perspektywy różnych przedstawicieli przekroju społecznego. Gra ukazała się w języku angielskim, nie będzie tłumaczona na polski.

Pomysłodawcami gry są założyciele The Failcores. To Jan Cieślar, copywriter związany wcześniej z agencją Grey Group Poland, Oliwia Ziębińska, graficzka pracująca dla instytucji kultury, m.in. Nowym Teatrem w Warszawie oraz dziennikarz, twórca popularnego fanpage „Magazyn Porażka” Kamil Fejfer.

- Zaczynaliśmy pracę kompletnie bez wiedzy na temat produkcji gier ale udało się dość dobrze założyć, że skończymy grę do końca marca. Gra wyszła niecały miesiąc później, więc jestem zadowolony z tempa produkcji - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar z The Failcores.

Nad tytułem pracowało, obok osób z The Failcores, kilkunastu freelancerów, a także projektowo zatrudniona firma zewnętrzna.

"Invisible Fist" na Steamie

Grę można kupić na razie tylko na platformie Steam, w planach jest jednak wejście na kolejne platformy - Switch i inne konsole, a także mobile, tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar.

- Przez cały okres sprzedaży na wszystkich platformach chcielibyśmy dotrzeć do co najmniej 10.000 osób - dodaje Jan Cieślar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały