Gra „Zabij kleszcza 2” reklamuje Frontline

W internecie ruszyła kampania reklamowa preparatu Frontline oparta na grze „Zabij kleszcza 2”. Akcję przygotowały i prowadzą agencja AdAction i dom mediowy Media Contacts.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii reklamowej Frontline, preparatu pomagającego w ochronie zwierząt przed ektopasożytami, jest gra flash „Zabij kleszcza 2”. W aplikacji, zintegrowanej ze specjalnym kontem na Facebooku, należy zniszczyć jak największą liczbę insektów. Ponadto w profilu tej kampanii – skierowanej do właścicieli zwierząt domowych – prowadzone są konkursy zachęcające użytkowników do dodawania zdjęć swoich pupili, zamieszczania komentarzy oraz dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi chronienia zwierząt przed kleszczami i innymi pasożytami.

grafika

Akcja obejmuje również działania w portalach Nasza-klasa.pl i Gazeta.pl oraz reklamy w serwisach tematycznych. Kampania – prowadzona po raz drugi – potrwa do połowy czerwca. Grę „Zabij kleszcza 2” przygotowała agencja AdAction, która odpowiada też za kreację i obsługę profilu akcji na Facebooku, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Contacts.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"