Grass Roots dla Fashionidea.pl

Agencja Grass Roots rozpoczęła obsługę PR serwisu Fashionidea.pl. Zlecenie to pozyskała dzięki rekomendacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grass Roots dla sklepu internetowego Fashionidea.pl będzie dbać przede wszystkim o wzmacnianie jego wizerunku i zwiększanie rozpoznawalności poprzez działania z zakresu media relations. W agencji odpowiadać będzie za to Joanna Stawicka -Zarzecka.

Umowa została podpisana na pół roku. Wcześniej Fashionidea.pl nie korzystał z usług agencji PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska