Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully

Grupa MEDIA Central, największy europejski specjalista w zakresie marketingu dla sieci handlowych i marek, łączy siły z ShopFully, wiodącą europejską platformą cyfrowego marketingu drive-to-store.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully

Konsolidując swoje biznesy cyfrowe takie jak Grupa Offerista, Yagora a teraz ShopFully, Grupa MEDIA Central będzie oferować na teranie całej Europy bezkonkurencyjne, oparte na danych portfolio produktów marketingu 360° w obszarze drive-to-store.

grafika

Świat marketingu drive-to-store rozwija się dynamicznie. Grupa MEDIA Central łączy siły z wiodącą europejską cyfrową firmą technologiczną ShopFully, aby towarzyszyć sieciom handlowym i markom w ich transformacji z druku do hybrydowej aktywacji sprzedaży i rozszerzyć zasięg cyfrowy dla klientów na wszystkich rynkach europejskich. Cyfrowe firmy ShopFully i Offerista tworzą w ten sposób nowego lidera rynku cyfrowego w Europie i na świecie.

Dzięki połączeniu firm cyfrowych, Grupa MEDIA Central wzmocni swój rozwój pod nadzorem Stefano Portu, CEO ShopFully & CEO Digital MEDIA Central Group oraz Benjamina Thyma, CEO Offerista Group. W przyszłości lokalni klienci detaliczni i marki obu firm będą mogli uzyskać dostęp do know-how i najlepszej w swojej klasie technologii obu firm, a tym samym łatwo dotrzeć i aktywować kupujących w całej Europie i poza nią - zarówno na platformach cyfrowych, jak i w punktach sprzedaży.

Założona w 2012 roku firma technologiczna ShopFully z siedzibą w Mediolanie działa obecnie w 12 krajach w Europie, Ameryce Łacińskiej i Australii, zatrudniając 370 pracowników. Poprzez swoje aplikacje i strony internetowe DoveConviene, Tiendeo, PromoQui i VolantinoFacile, a także rozwiązania technologiczne, w tym "HI!" (Hyperlocal Intelligence), hiperlokalną platformę marketingową ShopFully opartą na sztucznej inteligencji, ShopFully pomaga ponad 400 największym detalistom i najbardziej znanym markom na całym świecie angażować 45 milionów konsumentów w całym procesie zakupowym, od badań online po zakupy w sklepie.

"Po naszym dynamicznym rozwoju w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej poprzez przejęcie Grupy Offerista i eksperta w dziedzinie analizowania danych Yagora, z radością witamy ShopFully w naszej rodzinie. Wspólnie przenosimy marketing drive-to-store na wyższy poziom w całej Europie i oferujemy sieciom handlowym i markom niezrównany zasięg i doświadczenie". Ingo Wienand, CEO Grupy MEDIA Central.

"Cieszymy się, że możemy połączyć się z Grupą MEDIA Central i w ten sposób stworzyć europejskiego lidera w dziedzinie Marketingu Drive-to-Store. Łącząc nasze siły, dodając w ten sposób silną obecność ShopFully w Europie Południowej i na arenie międzynarodowej, wiodącą pozycję Grupy Offerista w regionach DACH i CEE oraz wiedzę Yagora w zakresie analizowania danych, będziemy w stanie zaoferować sieciom handlowym i markom w całej Europie oraz poza nią unikalne i szeroko zasięgowe rozwiązania cyfrowe w obszarze drive-to-store z jednego źródła i jednej platformy technologicznej ". Stefano Portu, CEO Digital MEDIA Central Group.

Grupa MEDIA Central zatrudnia obecnie 900 pracowników w 21 lokalizacjach i działa w ponad 30 krajach.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

O MEDIA Central:
Potężne marki dla potężnych rozwiązań komunikacyjnych: Grupa MEDIA Central skupia pod jednym dachem MEDIA Central, Grupę Offerista, ekspertów data science w Yagora GmbH oraz MEDIA Central Polska i MEDIA Central Czechy.

Grupa MEDIA Central wspiera swoich klientów jako zaufany partner i dostawca kompleksowych rozwiązań dla skutecznej komunikacji ofertowej 360° opartej na danych. Zarówno rozwiązania, jak i usługi grupy mają znaczący i wymierny wkład w zwiększanie sprzedaży detalicznej.

Jako lider rynku reklamy bezadresowej, MEDIA Central zarządza ponad 15 miliardami gazetek promocyjnych rocznie.
Grupa Offerista jest największą w Europie siecią cyfrowego marketingu handlowego i łączy ponad 1400 platform i partnerów zasięgowych we własnej sieci natywnej. Jako eksperci od danych sprzedażowych, Yagora analizuje i optymalizuje działania w obszarze shopper marketingu, a tym samym umożliwia zwiększenie wydajności punktów sprzedaży.

Grupa zatrudnia ponad 500 pracowników w 14 lokalizacjach w 7 krajach w całej Europie i obecnie obsługuje klientów w 24 krajach ze wszystkich sektorów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.media-central.de

O ShopFully:
ShopFully ma na celu ponowne odkrycie lokalnych zakupów na całym świecie, będąc europejskim liderem i jedną z wiodących międzynarodowych platform cyfrowych technologicznych marketingu drive-to-store dla największych sieci handlowych i marek.
Dzięki obecności w 12 krajach w Europie, Australii i Ameryce Łacińskiej, ShopFully dociera do około 45 milionów aktywnych użytkowników, dzięki aplikacjom i stronom internetowym DoveConviene, Tiendeo, PromoQui i VolantinoFacile. Dzięki swoim rozwiązaniom technologicznym - w tym HI! (Hyperlocal Intelligence), hiperlokalnej platformie marketingowej opartej na sztucznej inteligencji - ShopFully pomaga ponad 400 czołowym światowym sieciom detalicznym i markom angażować konsumentów w całym procesie zakupowym, od badań online po zakupy w sklepie. ShopFully zatrudnia 370 utalentowanych osób z 30 różnych narodowości.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.shopfully.com

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"