PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
204 mld aplikacji mobilnych ściągniętych w 2019 roku. Użytkownicy wydali na nie 120 mld dolarów, dominują gry
204 mld aplikacji mobilnych ściągniętych w 2019 roku. Użytkownicy wydali na nie 120 mld dolarów, dominują gry
Vivid Games sprzeda obligacje za minimum 5 mln zł
Vivid Games sprzeda obligacje za minimum 5 mln zł
Facebook z najpopularniejszymi aplikacjami dekady. Netflix, Tinder i Pandora najbardziej dochodowe
Facebook z najpopularniejszymi aplikacjami dekady. Netflix, Tinder i Pandora najbardziej dochodowe
Playway: 61,5 mln zł zysku netto przy 92,3 mln zł wpływów, nowościami dodatki do „Car Mechanic Simulator 2018”
BoomBit przy wzroście wpływów o 37 proc. z 2,9 mln zł straty. „Skalowanie wydatków marketingowych, optymalizacja kosztów”
BoomBit przy wzroście wpływów o 37 proc. z 2,9 mln zł straty. „Skalowanie wydatków marketingowych, optymalizacja kosztów”
The Dust sprzedał nowe akcje ze 1,8 mln zł. W br. przy 963 tys. zł wpływów miał 400 tys. zł straty
Ten Square Games podwoiło wpływy i zysk. Rekordowe wpływy z „Fishing Clash” i wydatki na marketing
Platige Image rezygnuje z produkcji gier mobilnych, koniec współpracy z Vivid Games
Platige Image rezygnuje z produkcji gier mobilnych, koniec współpracy z Vivid Games
Play i Fantasyexpo uruchamiają Polską Ligę Mobilną. Na początek turnieje w Brawl Stars, Clash Royale i World of Tanks Blitz
Playway z 55,4 mln zł wpływów i 33,2 mln zł zysku, wysoka sprzedaż „Car Mechanic Simulator” i „Thief Simulator”
Vivid Games: wpływy wzrosły o 7 proc., strata zmalała do 982 tys. zł, w br. jeszcze 9 premier
Vivid Games: wpływy wzrosły o 7 proc., strata zmalała do 982 tys. zł, w br. jeszcze 9 premier
Vivid Games zapowiada gry Gravity Rider Zero i Zombie Blast Crew. Premiery w sierpniu i listopadzie 2019 roku
Vivid Games zapowiada gry Gravity Rider Zero i Zombie Blast Crew. Premiery w sierpniu i listopadzie 2019 roku
Wpływy Ten Square Games wzrosły dwukrotnie, a zysk trzykrotnie. 96 proc. przychodów z mikropłatności, 83 proc. z „Fishing Clash”
Wpływy Ten Square Games wzrosły dwukrotnie, a zysk trzykrotnie. 96 proc. przychodów z mikropłatności, 83 proc. z „Fishing Clash”
Cena akcji BoomBita niższa o 47 proc. od maksymalnej, ATM Grupa nie sprzedaje
Cena akcji BoomBita niższa o 47 proc. od maksymalnej, ATM Grupa nie sprzedaje
BoomBit chce sprzedać akcje za 100 mln zł, maks. 21,3 mln zł dla ATM Grupy
BoomBit chce sprzedać akcje za 100 mln zł, maks. 21,3 mln zł dla ATM Grupy
BoomBit szykuje wejście na giełdę, ATM Grupa liczy na zysk ze sprzedaży akcji
BoomBit szykuje wejście na giełdę, ATM Grupa liczy na zysk ze sprzedaży akcji