"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 60,12 mln zł, czyli o 10,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 005 267 zł (1,6 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 7 mln zł (spadek o prawie 3 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 4 286 971 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - spadek z 6 mln rok temu do 5,7 mln zł obecnie.
VII.2006TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: gazety156 973 628 złGAZETA WYBORCZA60 121 137 złFAKT11 660 958 złRZECZPOSPOLITA7 023 831 złSUPER EXPRESS5 850 824 złDZIENNIK BAŁTYCKI5 764 384 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 348 557 złDZIENNIK4 286 971 złDZIENNIK ZACHODNI3 449 747 złDZIENNIK POLSKI3 415 499 złGAZETA PRAWNA3 233 612 zł

VII.2005TOP dzienniki (+ wyd. lokalne)Koszt [zł]Razem: gazety143 953 509 złGAZETA WYBORCZA49 640 814 złFAKT10 005 267 złRZECZPOSPOLITA9 806 059 złSUPER EXPRESS6 968 836 złDZIENNIK BAŁTYCKI6 079 669 złDZIEŃ DOBRY5 441 941 złGŁOS WIELKOPOLSKI3 887 370 złDZIENNIK POLSKI3 796 229 złDZIENNIK ZACHODNI3 708 615 złMETROPOL2 990 720 zł
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











