W nowym spocie wizerunkowym TVN występują gwiazdy najważniejszych programów i seriali jesiennej ramówki tej stacji, m.in. Magda Różczka i Paweł Małaszyński z nowego serialu „Lekarze”, Agnieszka Dygant, Daria Widawska i Leszek Lichota z „Prawa Agaty”, Marcin Prokop i Szymon Hołownia z „Mam talent!”, Magda Gessler z „Kuchennych rewolucji” i nowego programu „MasterChef”, Małgorzata Rozenek, czyli „Perfekcyjna pani domu” oraz Kuba Wojewódzki. Widzimy ich, jak w różnych punktach Warszawy rozdają ulotki i baloniki promujące TVN.
Na tych gadżetach znajdują się ikonki telewizora, komputera i telefonu, co ma podkreślać, że TVN można oglądać w wybrany sposób na różnych urządzeniach. - Nie chcieliśmy epatować urządzeniami - smartfonami, tabletami, bo te już pokazywaliśmy przy okazji poprzednich produkcji. Zależało nam na uniknięciu dosłowności. Tak powstał pomysł na posłużenie się symbolami - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

Spot przygotowywano przez ok. trzy tygodnie, kręcono przez pięć dni, zaś postprodukcja zajęła dwa tygodnie. Pomysłodawcami filmiku są Robert Przyszlak, Maciej Chaberek, Anna Cisak, Łukasz Grzegorzek, Przemysław Kilichowski, Robert Krawczyk, Radosław Pilonis i Piotr Ruck. Przyszlak odpowiadał też za kreację, a Kilichowski był art directorem. Zdjęciami zajął się Mateusz Skalski, a reżyserią - Robert Krawczyk.











