Gwiazdy w kampanii Strips DeLuxe Box w KFC (wideo)

Ruszyła kampania zestawów Strips DeLuxe Box wprowadzonych do menu restauracji KFC. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Strips DeLuxe Box podkreśla, że zestawy te są połączeniem Stripsów i Hot Wingsów, zawierającym delikatne polędwiczki kurczaka i ostre skrzydełka z podwójnym panierowaniem. Informuje przy tym, że Strips DeLuxe Box to 5 Stripsów i 3 Hot Wingsy z dodatkiem dwóch sosów do wyboru, dużymi frytkami oraz dolewką Pepsi. Reklamy nawiązują do konwencji filmu hollywoodzkiego, przedstawiając te zestawy jak gwiazdy i zachęcając do sięgnięcia po nie.

Kampania, która potrwa do 29 października, obejmuje telewizję (Polsat, TVN, kanały tematyczne Polsatu i TVN, Discovery i Atmediów) oraz internet (działania na facebookowym fanpage’u KFC Polska). Spot telewizyjny i materiały POS przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction, działania w social media realizuje zespół marketingu KFC, a działania public relations prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem