HD Photo - nowy standard zapisu obrazów

Microsoft oficjalnie poinformował o swoim nowym standardzie kompresji obrazów.

4press
4press
Udostępnij artykuł:

HD Photo ma oferować wyższą jakość obrazu, zmniejszoną podatność na utratę danych i mniejszy rozmiar pliku.

Microsoft oznajmił również, że będzie dążył do tego, aby format HD Photo stał się obowiązującym standardem. HD Photo oferuje kompresję dwukrotnie skuteczniejszą niż JPEG, z mniejsza ilością artefaktów, co w efekcie daje obraz wyższej jakości przy mniejszym rozmiarze pliku. W dodatku HD Photo zachowuje dane obrazu oryginalnego, co pozwala na szerszy zakres edycji.

Microsoft ogłosił także wersję beta zestawu pluginów do Photoshopa firmy Adobe. Pluginy są kompatybilne zarówno z wersją CS2 i CS3, i będą dostepne dla następujących systemów operacyjnych: Windows Vista, Windows XP oraz Mac OS X. Wersja finalna, wolna od jakichkolwiek opłat, ma się pojawić w ciągu najbliższych 2 miesięcy.  Źródło: Playfuls

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji