Headz Marketing Partner z ofertą na Euro 2012

Headz Marketing Partner przygotowała już ofertę nośników outdoorowych z myślą o Euro 2012. Obejmuje ona 134 tablice typu backlight i frontlight.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta Headz Marketing Partner na Euro 2012 składa się z 30 nośników przy trasach dojazdowych i przejściach granicznych, 60 nośników przy głównych drogach między największymi miastami (Warszawa- Poznań - Wrocław - Gdańsk), 20 nośników przy trasach wjazdowych i wyjazdowych z głównych aglomeracji, 16 nośników przy portach lotniczych (w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Rzeszowie, Łodzi, Bydgoszczy i Szczecinie) oraz 8 nośników przy stadionach, na których będą odbywać się mecze turnieju, oraz w strefach kibica (w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu).

- Sieć nośników, którą proponujemy na Euro 2012, gwarantuje dotarcie do wszystkich uczestników ruchu lotniczego oraz odbiorców zmotoryzowanych, którzy będą podróżować podczas mistrzostw - przekonuje Łukasz Wylęga dyrektor generalny Headz Marketing Partner. - Nasz projekt to odpowiedź na pytania ze strony międzynarodowych i polskich koncernów, które już planują reklamę zewnętrzną i dzielą budżety - zaznacza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"