„#hellowarsaw” - Coca-Cola reklamuje w Polsce napoje Glacéau vitaminwater

Do sprzedaży w Polsce, na razie w Warszawie i okolicach, trafiły napoje funkcjonalne Glacéau vitaminwater (produkowane przez Coca-Cola Poland Services). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy K2 Media, Havas Engage Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„#hellowarsaw” - Coca-Cola reklamuje w Polsce napoje Glacéau vitaminwater

Glacéau vitaminwater to napoje funkcjonalne, tzn. zawierają składniki odżywcze, wodę źródlaną i tylko naturalne aromaty oraz mają niższą wartość energetyczną (kaloryczność), dzięki słodzikowi naturalnego pochodzenia. Są skierowane do osób, które chcą ugasić pragnienie, a przy tym wzmocnić się witaminami i składnikami mineralnymi.

Do tej pory napoje, produkowane przez The Coca-Cola Company, były obecne w 26 krajach (m.in. USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji). Dlaczego koncern zdecydował się wprowadzić je na polski rynek? - W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek napojów funkcjonalnych oraz zainteresowanie coraz liczniejszej grupy konsumentów - tłumaczy Grzegorz Gęsik-Rudnicki, commercial manager w Coca-Cola Poland Services, polskim oddziale koncernu.

Glacéau vitaminwater trafiły do sprzedaży w Polsce w czterech wariantach smakowych: Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry. Przy czym na razie dostępne są w Warszawie i okolicach (m.in. salonach InMedia i Relay, na stacjach Orlen, w wybranych pubach i klubach), a także w sklepie internetowych Frisco.pl. Są sprzedawane w butelkach o pojemności 500 ml, w sugerowanej cenie detalicznej 3,99 zł.

grafika

Startowi sprzedaży napojów towarzyszy kampania reklamowa obejmująca akcje samplingowe, promocje w punktach sprzedaży, aktywności z udziałem trendspotterów oraz działania w internecie (serwis glaceau.pl, reklamy w wybranych serwisach lifestylowych, reklamy Google AdWords). Akcja przebiega pod hasłem „#hellowarsaw”.

Za koncepcję strategiczną i kreatywną oraz działania w internecie i punktach sprzedaży odpowiada agencja K2, za samplingi - agencja Havas Engage Warsaw, za zakup mediów - dom mediowy K2 Media, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"