Hiszpańskie oliwki reklamowane „na każdym polskim stole”

Pod hasłem „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” rozpoczęła się kampania promująca oliwki z Hiszpanii. Akcję na zlecenie organizacji Interaceituna przygotowały i realizują agencje Innovations Communications Group i ConTrust.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” jest wzmocnienie wizerunku marki Olives from Spain jako lidera w branży, a także edukowanie Polaków w zakresie walorów zdrowotnych i kulinarnych hiszpańskich oliwek, ich wykorzystywania w codziennej diecie oraz szerokiego zastosowania kulinarnego.

Działania pokazują, że oliwki mogą być elementem codziennej diety, a nawet składnikiem tradycyjnych polskich dań, przygotowywanych chociażby na Boże Narodzenie.

grafika

Akcja obejmuje lokowanie produktu w popularnych programach (m.in. „Pytanie na Śniadanie” w TVP2 i „Ewa Gotuje” w Polsacie), advertoriale edukacyjne w magazynach kobiecych, lifestylowych, kulinarnych i podróżniczych, aktywności w internecie (m.in. w social media) oraz akcje specjalne, samplingi i eventy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Działania będą prowadzone do końca br.

Organizatorem kampanii jest Interaceituna, stowarzyszenie reprezentujące hiszpański sektor oliwek stołowych. Za kreacje i zakup mediów do akcji odpowiada agencja Innovations Communications Group, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+