„M jak miłość”, „Wiadomości” i olimpijski konkurs skoków hitami lutego

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Wiadomości” oraz olimpijski konkurs skoków - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość”, „Wiadomości” i olimpijski konkurs skoków hitami lutego
Obsada "M jak miłość", fot. MTL Maxfilm

W lutym 2022 roku najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu „M jak miłość”. 1 lutego produkcję obejrzało średnio 3,77 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Wiadomości” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 27 lutego na antenie stacji obejrzało 3,03 mln widzów (20,62 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,99 mln widzów (emisja 20 lutego; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,22 mln oglądających (wydanie z 15 lutego), a 15. były „Wydarzenia” Polsatu (2,06 mln; 24 lutego).

Podium w ogólnym rankingu zajęła relacja konkursu olimpijskiego skoków narciarskich, który w Jedynce 6 lutego obejrzało 3 mln osób. SHR% wyniósł 26,79 proc. Brązowy medal w zawodach zdobył Dawid Kubacki.

Hitami audycje TVP1

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 9 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Sześć lokat należało do programów TVP2, cztery - do TVN, a jedna - do Polsatu.

grafika

TVP1 liderem w lutym, ale z dużym spadkiem, Polsat wyprzedził TVP2

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2022 roku utrzymała TVP1. Średni dobowy udział kanału względem lutego 2021 roku zmniejszył się o 21,31 proc. i wyniósł 8,05 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,48 proc. do 7,59 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-telewizje-w-polsce-osoby-starsze-emeryci-mieszkancy-wsi,7170033061328513a ##

Podium uzupełnia TVP2, która spadła z pozycji wicelidera. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,23 proc. (w dół o 17,65 proc.). Z kolei czwarty TVN miał 6,58 proc. udziału (- 6,93 proc.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 34,11 proc. w lutym 2021 roku do 29,45 proc. w lutym 2022 roku.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 23,26 proc. do 5,83 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 5,56 proc. udziału; + 51,50 proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (2,27 proc.; do góry o 31,98 proc.).

grafika

Polsat na czele w 16-49

Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 8,58 proc., po spadku o 6,33 proc.

Drugą lokatę zajął TVN. Jego wynik w lutym br. zmniejszył się o 11,27 proc. do 8,11 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wojna-rosja-atak-ukraina-gdzie-ogladac-relacje-stacje-informacyjne-wyniki-ogladalnosci,7170027712444033a ##

Podium uzupełnia TVP2 (- 16,41 proc. do 5,40 proc.). Czwarta była TVP1 (- 13,21 proc. do 5,06 proc.).

Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN24 (+ 37,50 proc. do 4,18 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online