Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados

Horeca Group wygrała przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados (Grupa Żywiec) w 2020 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było zaproponowanie działań zwiększających widoczności marki na największych festiwalach w Polsce.

Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.

- W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne - mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group - Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku.

Sześć lat temu agencja współpracowała już w zakresie produkcji stref festiwalowych z tym klientem.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"