Hortex promuje warzywa na patelnię

Ruszyła kolejna kampania w ramach stałej współpracy agencji Opus B z firmą Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot tv oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hortex promuje warzywa na patelnię
fot.mat.pras.

Zespół agencji opracował koncept kreatywny, opierający się na podkreślaniu funkcjonalności produktów Hortex, które wzbogacają codzienne posiłki i ze smakiem poszerzają możliwości i wyobraźnię domowych kucharzy.

 

Za kreację i strategię działań odpowiada Opus B. Produkcją spotu zajęło się studio Busy Bee.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów