Jak już informowaliśmy w poniedziałek Radio RMF FM przekroczyło magiczny próg 25% udziału w rynku słuchalności, wyprzedzając drugie RADIO Zet Tymczasem prawie cztery punkty (więcej).
Tymczasem w najbardziej cenionych przez reklamodawców grupach wyniki RMF FM wyglądają jeszcze lepiej. Bez względu na to czy wyodrębnimy je pod względem wieku, wykształcenia, wielkości zamieszkiwanej miejscowości, czy też sytuacji zawodowej badanych.
Udział w rynku słuchalnościkwiecień - czerwiec 2004 16-49 latśrednie i wyszemieszkańcy miast powyżej 100 tys.dyrektorzy, wolne zawody; pracownicy umysłowi lub właściciele firmRMF FM29,7%25,2%19,3%26,3%ZET24,8%20,6%15,8%23,6%PR-16,9%15,5%13,0%11,8%PR-35,8%7,4%7,6%8,8%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company
Spektakularne wyniki RMF FM i stale rosnąca słuchalność stacji zbiegają się w czasie z wejściem BROKER FM S.A. - właściciela radia - na giełdę. Debiut planowany na 14 lipca 2004 roku.












