Hubert Urbański do TTV przyciąga 170 tys. widzów

Nowy program Huberta Urbańskiego „Handlarze” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 174 tys. widzów. Format notuje lepsze wyniki od średnich dobowych udziałów telewizji TTV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Hubert Urbański do TTV przyciąga 170 tys. widzów
Hubert Urbański, fot TTV

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu „Handlarze” wyniosła 174 tys. osób. Przełożyło się to na 1,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Cykl na antenie TTV pokazywany jest w piątki o godz. 22.00, począwszy od 26 września br.Do tej pory największą widownię zgromadził drugi odcinek programu. Oglądało go 228 tys. osób.

Oglądalność programu „Handlarze” odcinek po odcinku

„Handlarze” nieznacznie podnoszą średnie dobowe udziały TTV, które w czasie emisji programu, czyli w okresie od 26 września do 10 października br., wynosiły odpowiednio 1,35 proc. i 1,52 proc.

Warto dodać, iż największą widownię w okresie od 26 września do 10 października br. w TTV zgromadził magazyn „Uwaga”. 6 października br. przyciągnął on przed telewizory 688 tys. osób.

Dwa topowe programy na antenie TTV w okresie od 26 września do 10 października 2014 roku

Program „Handlarze” jest opowieścią o ludziach, którzy żyją z tego, że kupują różne rzeczy tanio, np. na aukcjach i sprzedają je z zyskiem. Hubert Urbański zaprezentuje widzom pozornie małe biznesy, które w ostatecznym rozrachunku okazują się intratne (więcej na ten temat).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji