Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że sprzedaż ogółem “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu br. wyniosła 61 185 egz. po spadku o 6,33 proc.
Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł “CKM” (Marquard Media Polska). Zanotował on sprzedaż ogółem na poziomie 59 748 egz., czyli o 9,98 proc. mniejszą niż rok wcześniej.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który odnotował największy spadek w segmencie, wynoszący 10,16 proc. Jego wynik to 51 629 egz. Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I półroczu br. osiągnęła poziom 36 918 egz., czyli była 12,66 proc. niższa niż rok wcześniej.
W czerwcu br. liderem także był “Men's Health” z wynikiem 62 427 egz. po wzroście o 3,79 proc. Pozostałe pisma zanotowały spadki, najwięcej straciło zajmujące trzecie miejsce “Logo” (45 223 egz., spadek o 15,57 proc.).












