iCrossing z globalnym budżetem reklamy cyfrowej LG

Firma LG Electronics zatrudniła agencję iCrossing do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet iCrossing, którą w czerwcu zeszłego roku za 325 milionów dolarów przejęło wydawnictwo Hearst Corporation, pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

iCrossing będzie odpowiedzialna za ogólną globalną strategię LG w przestrzeni cyfrowej, w tym media, kreację i rozwijanie programów w wyszukiwarkach, serwisach społecznościowych i kanałach mobilnych.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii