IDEACTO zaprojektowało sklep internetowy dla marki modowej Si-Mi

Kreatywna Agencja eCommerce IDEACTO może pochwalić się kolejną realizacją dla branży modowej. Tym razem stworzony został sklep internetowy dla marki odzieżowej Si-Mi, charakteryzującej się niekonwencjonalnymi ubraniami szytymi z najwyższej jakości tkanin.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Założeniem było, aby zaprojektować oraz wdrożyć funkcjonalny i zgodny z najnowszymi trendami sklep internetowy. By móc zrealizować ten cel zespół IDEACTO  w pierwszej kolejności przeanalizował konkurencję działającą branży modowej. Następnie, podczas warsztatów stworzono architekturę informacji oraz główne widoki funkcjonalne. Kolejnym krokiem było opracowanie pozostałym makiet funkcjonalnych a dalej stworzenie grafik na bazie projektu Jolanty Aerts. Następnie zrealizowane zostało wdrożenie sklepu na platformie Magento.

 „W pracy nad sklepem dla Si-Mi kluczowe były dla nas dwa aspekty – maksymalne uproszczenie i skrócenie procesu zakupowego oraz stworzenie wyróżniającej się spośród konkurencji strony, która przyciągnie uwagę potencjalnego klienta nie tylko samym asortymentem, ale także atrakcyjną stroną wizualną. Oba cele udało nam się osiągnąć.” – Monika Stopczyk, Project Manager w Ideacto.

Ważnym elementem realizacji jest rozwiązanie, które pozwala administrować warstwą wizualną strony bez potrzeby znajomości języka HTML. Dzieje się tak dzięki dedykowanemu i rozbudowanemu modułowi do zarządzania banerami i treścią. Za najciekawsze sekcje specjalne można uznać: „stylista poleca” oraz „inspiracje”, ponieważ znajdują się na nich unikatowe treści, tworzone w zgodzie z ideą marki oraz aktualną ofertą sklepu.

Przy wdrożeniu sklepu w wersji responsywnej zastosowano rozwiązanie „flexbox”, dzięki której strona skaluje się pod wymagania każdego urządzenia. Wprowadzony również został sposób powiększania fotografii, inspirowany mechanizmami z najlepszych światowych sklepów z branży fashion.  Te dwa rozwiązania sprawiają, że strona zawsze dobrze wygląda i jest czytelna.

„Si-Mi to oparty na najnowszych technologiach sklep internetowy dopasowany są do potrzeb głównej grupy docelowej - nowoczesnych kobiet szukających w sieci nie tylko oryginalnych ubrań ale i inspiracji. Si-mi.pl to więcej niż sklep, to portal mówiący jeżykiem swoich odbiorców, interaktywny, różnorodny z dynamicznym kontentem (zdjęcia, wideo, sesje, porady stylisty czy lookbook miesiąca). Powstał w wyniku intensywnych prac zespołów Si-Mi i IDEACTO, których efekt nie pozostawia obojetnym" - mówi Anna Hałas-Krawczyk, Prezes Zarządu Si-Mi.

Obecnie można oglądać stronę w stanie odpowiadającym filozofii marki, najnowszym trendom tworzenia stron oraz założeniom biznesowym projektu.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele