„Idealna skóra” w kampanii Vichy Idèalia (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego kremu Vichy - Idèalia. Akcję koncern L’Oreal przygotował wspólnie z TBWA i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kremu do twarzy Idèalia informuje, że zawiera on m.in. składnik aktywny Kombuczę, pozyskiwany z wyciągu herbaty. Reklamy podkreślają, że krem wyrównuje koloryt i ujednolica strukturę skóry oraz wygładza zmarszczki. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Idealna skóra przestała być marzeniem” - jest budowanie wizerunku premium tego produktu.

Kampania oprócz reklam w telewizji, prasie (m.in. rozkładówki i okładki) oraz internecie (formaty wideo i rich media) obejmuje eventy w punktach sprzedaży. W ramach tych imprez prowadzone są dermokonsultacje i profesjonalne badania skóry oraz udzielane porady dotyczące doboru produktów do pielęgnacji. Ponadto dzięki projekcjom na interaktywnym ekranie można sensualnie poznać krem Idèalia. Dwa pierwsze eventy odbyły się już w Warszawie (centrum handlowe Arkadia) i Katowicach (Silesia), a kolejne są zaplanowane w maju i czerwcu w Poznaniu (Stary Browar), Łodzi (Manufaktura) oraz Krakowie (Galeria Krakowska).

grafika

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają zespół marketingu Vichy i agencja TBWA, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Akcja potrwa do końca czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?