PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kantar ujednolica identyfikację wizualną i nazwy swoich firm, będą marki usług PR i konsultingu
Kantar ujednolica identyfikację wizualną i nazwy swoich firm, będą marki usług PR i konsultingu
Nest Bank zastąpi Bank Smart i BIZ Bank, będzie kampania reklamowa
Nest Bank zastąpi Bank Smart i BIZ Bank, będzie kampania reklamowa
Zyxel zmienia identyfikację wizualną - nowe logo, grafiki i hasło (wideo)
Zyxel zmienia identyfikację wizualną - nowe logo, grafiki i hasło (wideo)
3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte
3 Cytryny i 3 Pomarańcze w puszkach z identyfikacją od Czteryczwarte
TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną
TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną
Mozilla chce zmienić logo, prosi internautów o opinie
Mozilla chce zmienić logo, prosi internautów o opinie
RWE Polska zmienia nazwę na innogy Polska - nowe logo i reklamy
RWE Polska zmienia nazwę na innogy Polska - nowe logo i reklamy
Subway pierwszy raz od 15 lat zmienia logo (wideo)
„Siła i moc dla rozwoju” - Energia dla firm ze zmienioną identyfikacją wizualną
„Siła i moc dla rozwoju” - Energia dla firm ze zmienioną identyfikacją wizualną
Mastercard po 20 latach zmienia logo, nie chce być kojarzony tylko z kartami płatniczymi
Mastercard po 20 latach zmienia logo, nie chce być kojarzony tylko z kartami płatniczymi
Oknoplast zmienia wystrój swoich sklepów, stawia na design i technologie
Oknoplast zmienia wystrój swoich sklepów, stawia na design i technologie
Piwo Lech jako sponsor Przystanku Woodstock 2016 ze specjalnymi strefami i puszkami
Piwo Lech jako sponsor Przystanku Woodstock 2016 ze specjalnymi strefami i puszkami
Między inspiracją a plagiatem. Czy wszyscy w branży kreatywnej kopiują?
Między inspiracją a plagiatem. Czy wszyscy w branży kreatywnej kopiują?
Kotliński Specjał z nowym wizerunkiem i hasłem od agencji PND Futura
Kotliński Specjał z nowym wizerunkiem i hasłem od agencji PND Futura
„Wkręć się do zabawy” - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)
„Wkręć się do zabawy” - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)
Paczkomat to znak towarowy InPostu, Urząd Patentowy odrzucił wniosek Poczty Polskiej