Logotyp firmy zachował charakterystyczny motyw graficzny z wtyczką, natomiast zmieniła się jego kolorystyka. Poprzednie hasło główne „Rachunki na minus, portfel na plus” zostało zastąpione nowym sloganem: „Siła i moc dla rozwoju”. Jednocześnie zmieniono oprawę strony internetowej firmy oraz reklamy BTL-owe i materiały dla przedstawicieli handlowych.
Nową identyfikację po raz pierwszy zaprezentowano podczas gali z okazji 6-lecia Energii dla firm.

- Rebranding jest dopełnieniem wszystkich zmian, które wprowadziliśmy na przestrzeni ostatnich kilku lat, takich jak stałe podnoszenie jakości obsługi, rozszerzenie oferty produktowej, usprawnienie procesów wewnętrznych. Wszystko to ma wyróżniać nas na rynku, gdzie chcemy być postrzegani jako firma świadcząca serwis na najwyższym poziomie - tłumaczy Wojciech Pomykała, prezes Energii dla firm.
Za przygotowanie i realizację rebrandingu odpowiada agencja reklamowa Diferente.











