In Fact PR zmienia się w Dulnik.com

Agencja In Fact PR od sierpnia działa pod nową nazwą - Dulnik.com. Nawiązuje ona do nazwiska założyciela firmy Marcina Dulnika.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
In Fact PR zmienia się w Dulnik.com

Agencja Marcina Dulnika została założona w 2012 roku i specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i sportowej. W portfolio ma takich klientów jak ZAGG, Infobip, ASICS, RunCzech, Budapest Marathon, Półmaraton PHILIPS Piła.

Jak przyznaje w rozmowie z naszym portalem Marcin Dulnik, nowa nazwa ma wyróżniać firmę na rynku usług PR i pozycjonować ją pod kątem eksperckim.

- Poprzednia nazwa agencji niewiele mówiła o nas, była nieczytelna i trudna do zapamiętania. Uznaliśmy, że po 5 latach istnienia firmy na rynku usług PR warto odświeżyć jej wizerunek i nadać jej nową nazwę. Liczymy, że pomoże nam to pozycjonowaniu eksperckim agencji oraz budowaniu większej rozpoznawalności w branży PR. Markę agencji opieramy o moje nazwisko z racji mojego doświadczenia w branży wyniesionego z pracy  dla marek różnej wielkości, od startupów po największe brandy na świecie takie jak Ericsson, Samsung, Facebook i Uber - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dulnik, założyciel i prezes agencji.

Wraz ze zmianą nazwy agencja wprowadziła nowy logotyp. Firma zatrudnia obecnie trzy osoby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu