ING Bank Śląski na VIII Europejskim Kongresie Gospodarczym

ING Bank Śląski ponownie w gronie Sponsorów Głównych Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Podczas VIII edycji największego spotkania biznesowego w Europie Centralnej, które odbędzie się między 18 a 20 maja br., wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci z ING.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Prelegenci z ING zapowiedzieli swój udział w wybranych sesjach kongresu:

  • Brunon Bartkiewicz – Prezes Zarządu ING Banku Śląskiego 

(18.05.2016 r., godz. 12.30-14.00, Digitalizacja gospodarki. Szanse, wyzwania, zagrożenia cyfrowej rewolucji)

  • Luuk von Meijenfeldt – Vice President Transportation Finance w ING N.V.

(19.05.2016 r., godz. 11.30-13.00, Kolejowy rynek cargo

  • Maciej Gołaś – Dyrektor Departamentu Produktów i Usług Bankowości Transakcyjnej w ING Banku Śląskim

(19.05.2016 r., godz. 15.30-17.00, Sektor usług dla biznesu w Polsce)

  • Maciej Łysiuk – Dyrektor Zarządzający Sektorem w ING Banku Śląskim

(19.05.2016 r., godz. 11.30-13.00, Długoterminowe oszczędzanie i inwestycje)

  • Rafał Benecki – Główny Ekonomista ING Banku Śląskiego

(19.05.2016 r., godz. 11.30-13.00, Fundusze europejskie 2014-2020

  • Kazimierz Rajczyk – Dyrektor Zarządzający Sektorem Energetycznym w ING Banku Śląskim

(19.05.2016 r., godz. 13.30-15.00, Moderacja: Jaki miks energii w Europie i w Polsce?)

  • Anna Glanowska-Szpor – Dyrektor Zarządzający Sektorem Budowlanym w ING Banku Śląskim

(19.05.2016 r., godz. 13.30-15.00, Moderacja: Budownictwo) 

  • Maciej Łukasik – Dyrektor Zarządzający Sektorem w ING Banku Śląskim

 (20.05.2016 r., godz. 9.30-11.00, Konsument XXI wieku)

 Więcej na temat Europejskiego Kongresu Gospodarczego i prelegentów na: http://www.eecpoland.eu/

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji