Z najnowszego badania „Finansowy Barometr ING” wynika, że 68% Polaków deklaruje posiadanie jakichkolwiek oszczędności, czyli aż o 24 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Chcemy ich wesprzeć w pomnożeniu tych pieniędzy. Stąd decyzja o kontynuowaniu akcji „Mój lepszy plan” - powiedziała Barbara Pasterczyk, odpowiedzialna za marketing w ING.
„Mój lepszy plan” to akcja, która wystartowała w listopadzie 2016 roku. Partnerem akcji jest onet.pl., a materiały do cyklu, w formie artykułów i wideo, przygotował Marcin Iwuć, bloger i specjalista od finansów osobistych. Cykl obejmuje tematykę codziennych finansów, oszczędzania i inwestowania.
Akcja została bardzo dobrze przyjęta przez internautów a artykuły i materiały wideo cieszyły się dużą popularnością. Zainteresowanie akcją „Mój lepszy plan” pokazuje, że ludzie szukają takich informacji. Chcą wiedzieć, jak mogą lepiej zarządzać swoimi oszczędnościami i jak je lepiej pomnażać – dodała Barbara Pasterczyk.

Więcej na: http://mojlepszyplan.onet.pl
dostarczył
infoWire.pl











