ING Życie: Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ING Życie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Pan Media Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa ING Życie pokazuje, że posiadanie ubezpieczenia na życie to wyraz dojrzałości oraz odpowiedzialności i nie musi to oznaczać rezygnacji z własnych pasji, hobby oraz przyjemności, tylko wręcz przeciwnie – pomaga je realizować. Całość działań opiera się na haśle: „Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym. Ubezpiecz życie, najlepiej w ING Życie”. 

Akcja jest prowadzona w telewizji (30-sekundowy 15-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVP, Polsacie, TVN24, TVN CNBC Biznes i Discovery), internecie (nowa wersja serwisu ingżycie.pl., kanał na YouTubie i fan page na Facebooku, reklamy m.in. na naszaklasa.pl, facebook.com, wp.pl, gazeta.pl, onet.pl, money.pl, bankier.pl i goldenline.pl), w punktach sprzedaży (sieć klubów Gymnasion, salony fryzjerskie i biurowce w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu) oraz na outdoorze (nośniki w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"