W Inquiry będzie odpowiadał za obsługę strategicznych klientów oraz opracowywanie metodologii badań dostosowanych do nowych wyzwań na rynku.
Artur Puszkiewicz zajmuje się badaniami i szeroko pojętą komunikacją marketingową od początku lat dziewięćdziesiątych. Wówczas kierował jednym z zespołów badawczych SMG/KRC, później pracował w agencji reklamowej Young&Rubicam jako dyrektor ds. badań. Przez ostatnie trzy lata zajmował się strategią i badaniami w Euro RSCG 4D. Ma wszechstronne doświadczenie związane ze strategią marketingową, w tym z komunikacją i promocją, zarządzaniem marką, wprowadzaniem nowych produktów, programami lojalnościowymi, segmentacją rynku. Inquiry jest niezależną, polską agencją badawczą, prowadzoną przez zespół badaczy z wieloletnim doświadczeniem. Inquiry oferuje wszechstronne badania m. in. dla branży FMCG, IT, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i finansowej, w Polsce i na rynkach międzynarodowych.












