Wizerunkowa kampania reklamowa Intela podkreśla, że ta firma nietylko jest producentem mikroprocesorów, ale przede wszystkimprzyczynia się do rozwoju technologicznego całej ludzkości,dostarczając to, co nazajutrz staje się powszechne. - Naszwizerunek nie może się ograniczać do mikroprocesorów, ponieważ wistocie naszą siłą jest zawsze to, co ma dopiero nadejść -uzasadnia Deborah Conrad, wiceprezes Intela i dyrektor generalnyCorporate Marketing Group.
Akcja pod hasłem "Sponsorzy jutra" w zabawny sposób przedstawiawyjątkowość tej firmy: w jednym ze spotów inżynier zostaje pokazanyjak gwiazda rocka, a w layoucie prasowym pokój dziewczynki zostajeporównany z pomieszczeniem produkcyjnym Intela. Towarzyszą temuslogany haśle "Wasze gwiazdy rocka nie przypominają naszych gwiazdrocka" i "Twój czysty pokój nie jest taki jak nasz czystypokój".

Akcja od 11 maja jest prowadzona w serwisach internetowych itytułach prasowych w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i WielkiejBrytanii. Jeszcze w bieżącym miesiącu kampania obejmie Chiny iIndie, w czerwcu - Australię, Kanadę, Francję, Indonezję, Włochy,Koreę, Malezję, Meksyk, Holandię, Polskę, Rosję, Hiszpanię,Szwecję, Tajwan, Tajlandię, Turcję, Wietnam oraz niektóre krajeAmeryki Łacińskiej i Afryki, w sierpniu - Brazylię, a we wrześniu -Japonię.W ramach kampanii działania będą też prowadzone w ośrodkach Intelana całym świecie oraz billboardach i nośnikach na przystankachautobusowych.Kreacja kampanii - zaplanowanej całościowo na 3-5 lat - zostałaprzygotowana przez agencję Venables Bell & Partners z SanFrancisco.











