Interacions Europe uruchamia w Polsce agencję ContentMe

Interactions Europe uruchomił w Polsce agencję content marketingową ContentMe. Na rynku ma się wyróżniać przede wszystkim kompleksowością działań oraz rozwiązaniem analityczno-optymalizującym kampanie w czasie rzeczywistym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Interacions Europe uruchamia w Polsce agencję ContentMe

ContentMe jest agencją działającą w ramach struktur Interactions Europe, dedykowaną realizacji kompleksowych projektów content marketingowych uzupełnionych o pełną analitykę w czasie rzeczywistym - nie tylko ruchu, ale przede wszystkim realnego zaangażowania oraz jakości konsumpcji treści obsługiwanych marek.

Zespół ContentMe składa się ze specjalistów z doświadczeniem w obszarze content marketingu i komunikacji natywnej. Partnerem zarządzającym ContentMe jest Paweł Milcarz, jednocześnie CEO Interactions Europe.

Z przeprowadzonych badań w USA, Wielkiej Brytanii i Polsce wynika, że reklamodawcy upatrują w content marketingu remedium na zmniejszającą się skuteczność tradycyjnych reklam internetowych, sztuczny ruch oraz adblocki. Jednocześnie głównym czynnikiem ograniczającym zaangażowanie firm w ten obszar promocji jest obawa przed wysokim nakładem pracy i brakiem możliwości prowadzenia szczegółowego pomiaru zwrotu z inwestycji w działania content marketingowe.

ContentMe monitoruje wszystkie działania w czasie rzeczywistym, bez względu na miejsce publikacji treści. - Dzięki temu agencje i marketerzy mają możliwość błyskawicznego reagowania na bieżące zainteresowania konsumentów, przez identyfikację najlepiej angażujących treści, a następnie prowadzenie w pełni programatycznej promocji tych treści w kilkunastu różnych kanałach społecznościowych i niespołecznościowych. To narzędzie do automatycznej optymalizacji kosztów dotarcia w content marketingu - mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający ContentMe.

Projekty content marketingowe realizowane w tradycyjny sposób zwykle ograniczały się (w dużym skrócie) do stworzenia treści, a następnie ich publikacji w mediach, licząc przede wszystkim na ruch organiczny. Przy takim podejściu marketerzy nie mieli kontroli (innej niż kontekst) nad profilem osób konsumujących treści marki, a widownia ograniczała się do osób, które odwiedzają określone serwisy. W ContentMe cały proces optymalizacji rozpoczyna się już na etapie publikacji treści stricte pod kątem precyzyjnego doboru kontekstu, a nie potencjału ruchu organicznego. Dzięki współpracy z amerykańską firmą Simple Reach (której Interactions Europe jest wyłącznym przedstawicielem w Europie), ruch na najlepiej angażujących treściach generowany jest w zautomatyzowanym procesie wielokanałowej promocji treści w ściśle zdefiniowanych widowniach. W ten sposób treści marki zostają skonsumowane przez o wiele większą widownię, niż wynikająca z ruchu organicznego - ale przede wszystkim widownię, która na wejściu spełnia określone kryteria targetowania.

- Po raz pierwszy w Polsce agencje i marketerzy otrzymują narzędzie analityczne, które w czasie rzeczywistym raportuje nie tylko ruch, ale przede wszystkim realny poziom zaangażowania konsumentów w konsumpcję treści, obejmując kilkanaście wskaźników społecznościowych, konsumpcyjnych oraz predyktywnych - a na bieżące zmiany postaw konsumenckich możemy wreszcie reagować natychmiast, a nie dopiero na podstawie wniosków ze skończonej kampanii - dodaje Paweł Milcarz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"