Interbud Lublin chce pozyskać inwestora do realizacji galerii handlowej w Lublinie

Firma budowlano-deweloperska Interbud Lublin podtrzymuje prognozy finanowe na koniec 2010 roku i rozpoczęła już realizację szacunków finansowych na przyszły rok. Do końca października może pozyskać inwestora do realizacji centrum handlowego w Lublinie, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Krzystofa Jaworskiego.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Jestem spokojny o nasze prognozy na koniec 2010. Planujemy osiągnięcie 15 mln zł netto. Jednocześnie rozpoczęliśmy realizację osiedla Botanik na ponad 200 mieszkań, z którego przychody zasilą przyszłoroczne wyniki. Liczę, że do końca października ustalimy z polskim inwestorem wspólną inwestycję w centrum handlowe w Lublinie na ok. 50 tys. GLA. Inwestor będzie miał know how w realizacji takich inwestycji" – powiedział Jaworski dziennikarzom na uroczystości związanej z debiutem spółki na GPW.

Przychody Interbudu mają wzrosnąć z odpowiednio 127 mln zł w 2009 roku do 170 mln zł w 2010 roku i do 200 mln zł w 2011 roku. Na poziomie zysku netto firma prognozuje, że wzrośnie on z 8,1 mln w 2009 roku do 15 mln zł w 2010 i 18 mln zł w 2011 roku.

"Jako generalny wykonawca mamy już zakontraktowane 110 mln zł na przyszły rok. Spodziewamy się podpisać kolejne kontrakty w najbliższym czasie. Około 70 mln zł chcemy osiągnąc z działalności deweloperskiej w 2011 roku" – dodał prezes Interbud Lublin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii