„Projektując w 100% elektroniczny proces eGotówki cały czas koncentrowaliśmy się na punkcie widzenia klienta. Zadbaliśmy, aby rozwiązanie było atrakcyjne i możliwie jak najprostsze. Wprowadzenie danych i dołączenie skanów dokumentów wymagane jest dopiero po pozytywnym wyniku wstępnej oceny zdolności, kiedy szanse na uzyskanie pożyczki są duże. Wierzymy, że proces zostanie pozytywnie przyjęty przez klientów – powiedział Wojciech Widenka, Manager Wydziału Zarządzania Procesami Detalicznymi w ING Banku Śląskim.
W procesie eGotówki zawarcie umowy o pożyczkę jest realizowane elektronicznie, bez wizyty w placówce, a pieniądze z uruchomionej pożyczki trafiają na konto klienta w jego banku.
W procesie nie występują żadne dokumenty papierowe. Klient może dołączyć bezpośrednio do procesu kredytowego zdjęcia swojego dowodu osobistego czy dokumentu potwierdzającego dochód wykonując je smartfonem, bez konieczności dodatkowego zapisywania pliku, czy wskazywania jego lokalizacji.

dostarczył
infoWire.pl











