Po otwarciu sześciu rynków w 2021 r. (Belgia, Holandia, kraje skandynawskie, RPA i Zjednoczone Emiraty Arabskie), Invibes Advertising wchodzi na rynek w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE).
Polskim oddziałem pokieruje Ewelina Kluz, country director CEE. Przed dołączeniem do Invibes Advertising pracowała jako sales team manager w Burda Media Polska, gdzie nadzorowała segmenty Lifestyle i Luxury w Polsce. Wcześniej pracowała jako konsultantka PR dla marek z branży retail, fashion i beauty. Ma 14-letnie doświadczenie zawodowe.
- Cieszę się, że mogę dołączyć do Invibes Advertising na tej kluczowej pozycji i nie mogę się doczekać budowania oraz współpracy z zespołami z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Jestem głęboko przekonana, że jesteśmy jednym z kluczowych graczy, którzy zrewolucjonizują przyszłość reklamy - mówi Ewelina Kluz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-reklamowy-przez-wojne-z-mniejszym-wzrostem-telewizja-tylko-o-1-1-proc-w-gore-wideo-i-social-media-o-15-proc ##
Petr Mares na czele czeskiego oddziału Invibes Advertising
Petr Mares na stanowisku commercial director będzie kierował czeskim oddziałem w Pradze. Petr ma ponad 14-letnie doświadczenie w marketingu, mediach i technologii. Przed dołączeniem do Invibes Advertising zajmował stanowisko media strategist & trading director w Visibility Digital, niezależnej agencji marketingu cyfrowego. Wcześniej Petr pracował jako Business Development Director w Adexpres, część grupy Dentsu, wcześniej był business directorem w H1.cz, agencji performance marketingu, będącej częścią GroupM.
- Cieszymy się, że możemy przywitać w zespole zarówno Ewelinę, jak i Petra. Europa Środkowo-Wschodnia to rynek o wielkim potencjale, wobec którego mamy duże plany. Uruchomienie oddziałów na tym rynku jest częścią ambitnego planu rozwoju ogłoszonego na początku tego roku. Silne doświadczenie oraz fachowa wiedza Eweliny i Petra w sektorze mediów, będzie kluczem do przyspieszenia naszego rozwoju w całym regionie - komentują Nicolas Pollet oraz Kris Vlaemynck, współzałożyciele Invibes Advertising.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-reklama-wojna-urosla-o-2-37-mld-zl-w-2022-roku-internet-zwieksza-przewage-nad-telewizja ##
Technologia Invibes Advertising jest zoptymalizowana pod kątem dotarcia w dużych grupach medialnych, w tym Bertelsmann, Hearst, Unify, Groupe Marie Claire, Axel Springer i innych. Klientami są główne międzynarodowe marki, takie jak Mercedes, Samsung, Levi's i IBM. Założona w 2011 r. firma Invibes Advertising jest spółką notowaną na giełdzie Euronext Growth Paris.











