Gene Munster, analityk firmy Piper Jaffray, twierdzi że w premierowy weekend sprzedanych zostało 400-500 tys. iPadów 2, a urządzenie zostało wyprzedane w licznych sklepach, w których było dostępne, w tym w oficjalnych salonach Apple oraz sieciach Best Buy, Wal-Mart i Target.
Według Munstera, którego zespół badaczy ankietował stojących w kolejkach po nowy tablet Apple, 70 proc. osób które zdecydowały się na jego zakup stanowili nowi klienci, nie mający wcześniej styczności z pierwszą wersją urządzenia.
Z kolei zdaniem Scotta Sutherlanda, cytowanego przez agencję Reuters analityka Wedbush Securities, Apple mogło w pierwszych dniach sprzedać nawet milion iPadów 2.
Dla porównania, rok temu gdy na rynku debiutował oryginalny iPad, w pierwszy weekend sprzedaż sięgnęła ponad 300 tys. sztuk, a przekroczenie granicy miliona zajęło blisko miesiąc.

iPad 2 zadebiutował na amerykańskim rynku w miniony piątek. W 26 kolejnych krajach, w tym w Polsce, tablet pojawi się 25 marca.











