NetRange to platforma z aplikacjami internetowymi obsługująca urządzenia z opcjami internetowymi takich marek jak Sharp, Ikea, Thomson, Dune HD i PEAQ.
Aplikacja ipla zapewniać będzie dostęp do oferowanych w modelu reklamowym treści znanych z kilkudziesięciu stacji telewizyjnych, w tym Polsatu, TVP, TV Puls, TV4, Superstacji czy stacji tematycznych. Możliwy będzie także bezpłatny dostęp do premier seriali Polsatu przed ich emisją telewizyjną. Aplikacja zapewni także opcje logowania i korzystania z pakietu iplaEXTRA umożliwiającego oglądanie treści w jakości HD oraz zapewniającego brak reklam.
- Nasza strategia zakłada obecność na praktycznie każdym typie urządzenia umożliwiającego korzystanie z multimediów on-line i od początku naszych działań utrzymujemy pozycję lidera w tym zakresie. Ipla jest dostępna na ponad 95 proc. sprzedawanych w Polsce telewizorów Smart TV, a dzięki podpisanej właśnie współpracy ten udział w rynku ma szansę nadal rosnąć - mówi Albert Szybiński, zastępca dyrektora marketingu ds. usług online w Cyfrowym Polsacie.

Firma NetRange jest największym na świecie niezależnym dostawcą platformy z aplikacjami dla telewizorów Smart TV. Z jego rozwiązań korzystają tacy producenci telewizorów jak Sharp, Vestel, TCL (producent telewizorów sprzedawanych pod marką Thomson, TCL, Uppleva - Ikea)











