iPublicity dla Teatru Muzycznego w Toruniu

Kujawsko-Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu rozpoczął współpracę z agencją iPublicity.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy zespół agencji zajmie się bieżącym doradztwem komunikacyjnym teatru, realizacją kampanii public relations oraz relacjami z mediami ogólnopolskimi.

Po stronie iPublicity za obsługę tego klienta odpowiada Edyta Bach.

Umowa została podpisana do stycznia przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa