Iris dla Heinekena

Heineken wybrał agencję reklamową Iris do obsługi globalnegobudżetu BTL firmy, wspierającego jej sponsoring piłkarskiej LigiMistrzów UEFA.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet Iris pokonała nie ujawnione z nazwyinne agencje reklamowe.

Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie globalnejstrategii podkreślającej patronat Heinekena nad rozgrywkami poprzezdziałania z zakresu tzw. marketingu doznań (experiential marketing)i materiały point-of-sale.

Start kampanii, w ramach której Iris będzie współpracować zobsługującymi Heinekena agencjami AKQA i Bartle Bogle Hegarty,zaplanowany jest na III kwartał bieżącego roku, w trakcie fazygrupowej Ligi Mistrzów sezonu 2009/2010.

W maju ubiegłego roku Heineken przedłużył swoją umowę z UEFA dozakończenia sezonu 2011/2012. Z kolei po raz pierwszy marka zostałaoficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w sezonie 2005/2006.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"