Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)

W ramach mundialowej kampanii z udziałem piłkarzy polskiej reprezentacji Grupa Lotos uruchomiła internetowe narzędzie, w którym każdy użytkownik może wygenerować krótkie, imienne podziękowanie dla niego od piłkarzy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Polscy piłkarze dziękują kibicom w spersonalizowanych spotach od Lotosu (wideo)

- W wideoklipie występują Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik, którzy dziękują za wsparcie kibiców dla Biało-Czerwonych. Ciekawostką jest fakt, że podziękowania przygotowano w 120 wersjach, aby uwzględnić popularne w Polsce imiona kobiet i mężczyzn - opisuje Irena Pobłocka, szef marketingu Grupy Lotos.

Mechanizm działa na stronie Naj.lotos.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-jakub-blaszczykowski-i-lukasz-fabianski-reklamy-wizerunek-i-wplyw-na-sprzedaz-marek,7171435392222849a ##

 

Grupa Lotos jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od ponad trzech lat. Na początku br. umowę przedłużono do końca 2022 roku.

Z okazji mundialu firma przygotowała spot z czołowymi piłkarzami mający podkreślać, że ich gra stanowisko odbicie dopingu kibiców. Ponadto przygotowano promocję, w ramach której klienci za naklejki zbierane za zakupy na stacjach Lotos mogą otrzymać biało-czerwone koszulki. Wspierają to reklamy z Jakubem Błaszczykowskim i Tomaszem Rożkiem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reklamy-mundial-2018-rosja-gdzie-ogladac,7171441011935361a ##

Nową odsłonę kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Produkcąę spotów z podziękowaniami zajęło się studio Tank, postprodukcją - studio Televisor, a za stronę techniczną aplikacji odpowiada firma DDBPO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa