Jakub Kłoczewiak prezesem Contact Center

Jakub Kłoczewiak został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Contact Center sp. z o.o. Równocześnie jest także Prezesem Zarządu Orange Customer Service sp. z o.o. Dotychczasowy Prezes - Zbigniew Biały - w związku ze złożoną rezygnacją, odchodzi z Orange Polska. Jakub Kłoczewiak, ukończył studia  Executive MBA - College of Business University of Illinois oraz Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość. W 2011 uzyskał certyfikat programu COPC CSP Standard Certified Coordinator Training for Customer Service Providers. W latach 1995-2001 pracował w branży FMCG (Agros Holding S.A.) jako Dyrektor Kontrolingu. Od 2001 roku związany jest z branżą telekomunikacyjną. Początkowo zarządzał obszarem Kontrolingu i Raportowania a następnie Bill-to-Pay w Telekomunikacji Polskiej. Od 2007 roku odpowiada za obszar obsługi Klientów Orange Polska. Od 1.10.2010 jest Prezesem Zarządu Orange Customer Service sp. z o.o., spółki powstałej z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Od lutego 2011 zasiadał również w Radzie Nadzorczej Contact Center sp. z o.o.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 stanowisk w centrach outsourcingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań oraz wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. Od 2010 roku Contact Center nieprzerwanie zajmuje I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Firma uzyskała również tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju – 2011 w kategorii Dynamicznie rozwijająca się firma oraz nominację do prestiżowego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu. Więcej informacji: www.contactcenter.pl . CONTACT CENTER [PRESS BOX]

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online