Jardin Riche z wyjątkowymi landrynkami

W grudniu pojawią się w sprzedaży nowe, naturalne landrynki pod marką Jardin Riche o niespotykanych kształtach. Już nasze babcie wiedziały, iż tylko na bazie naturalnych składników najwyższej jakości można tworzyć słodkości, które będą wywoływały uśmiech i zadowolenie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z tego powodu landrynki Jardin Riche mają unikalną recepturę, w której wykorzystano tylko naturalne aromaty i smaki jakie wszystkim kojarzą się z dzieciństwem. Do tego określony wygląd samych landrynek – przypominający owoce, jak i… ziarna kawy, które są ukłonem w stronę osób lubiących ten smak i napój. Wszystko oczywiście bez żadnych konserwantów czy ulepszaczy smaku.

Polska jest pierwszym krajem europejskim, w którym pojawią się cukierki Jardin Riche w specjalnych, kolekcjonerskich opakowaniach. To zupełnie inne podejście w porównaniu do dotychczas oferowanych na rynku produktów (torebki foliowe). Produkty Jardin Riche mogą zarówno pełnić funkcję niestandardowego, ale i niedrogiego słodkiego upominku który wyzwala moc pozytywnych emocji, jak i mogą być niezłą gratką dla kolekcjonerów, dzięki dołączanym kolekcjom magnesów. Jardin Riche dostępne będą od grudnia w kilku odmianach tematycznych (w tym kolekcja  Świąteczna, Patriotyczna z postaciami polskiej historii czy też z ciekawymi miejscami w Polsce) oraz w kilku wariantach smakowych.

‘’Chcemy zaoferować polskim i zagranicznym konsumentom kolekcjonerskie, tematyczne serie słodkich produktów. Jednocześnie będziemy wprowadzać nowe, zgodne z oczekiwaniami konsumentów smaki i wzory landrynek. To nowatorskie podejście na naszym rynku’’ – dodaje Jędrzej Szynkarczuk.

Jak twierdzą przedstawiciele marki Jardin Riche, kategorie landrynek smakowych i funkcjonalnych pozycjonowanych jako małe i przyjemne prezenty, będą w przyszłości szybko rosły i tu upatrują największego potencjału.

Polacy kochają słodycze

Badania konsumenckie pokazują, że Polacy kochają słodycze: 90% przyznaje się do kupowania łakoci, ponad 80% lubi jeść słodkie produkty. Średnio 2 razy w tygodniu sięgamy po słodką przekąskę a dla 1/3 Polaków stanowią one stały element codziennej diety. Największą popularnością (90%) słodycze cieszą się wśród konsumentów młodych (do 24 l).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji