Jarosław Czujak dyrektorem rozwoju sprzedaży 38 Group

Jarosław Czujak zaczął pracę jako dyrektor rozwoju sprzedaży w 38 Group (obejmującej agencje 38Content Communication, Brandtime i Quanta Media). Wcześniej pracował w Deloitte i Grupie TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jarosław Czujak dyrektorem rozwoju sprzedaży 38 Group
Jarosław Czujak

Czujak będzie odpowiedzialny w 38 Group za kreowanie nowych produktów  nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek należących do tej grupy.

- Jarek miał okazję uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań branded content dla różnych marek, łącząc rozwiązania z obszaru telewizji i internetu. Dzięki tak szeroko rozbudowanym kompetencjom, doskonale uzupełnia zespół 38 Group i idealnie pasuje do wizji rozwoju naszej grupy - podkreśla Katarzyna Życińska, prezes firmy. - Dzięki wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce i rozwiniętym umiejętnościom strategicznym i analitycznym, Jarek doskonale odnajduje się w opracowaniu projektów, angażujących różne kanały dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu orientacji na efektywność działań komunikacyjnych - zapewnia.

Przez ostatni rok Jarosław Czujak pracował w Deloitte. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce.

Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako szef zespołu sprzedażowego i zastępca dyrektora działu sprzedaży. Był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"