W środę podczas uroczystej gali w klubie Space w Warszawiewręczono nagrody MIXX Awards Polska 2009. Za najlepszą kampanięinteraktywną uznano Operację Kapsel przygotowaną przez agencjęClick 5. Akcji - zwycięskiej również w kategorii gier - przyznanotytuł Best In Show, a w najbliższym czasie zostanie ona zgłoszonado europejskiej i amerykańskiej edycji konkursu.
Z kolei tytuł marketera roku przypadł Polkomtelowi, a agencjiroku - MEC Interaction. Natomiast Tomasz Jażdżyński, prezes portaluInteria.pl otrzymał wyróżnienie za dokonania życiowe.
Zwycięzcy MIXX Awards Polska 2009 wkategoriach:
Kampania wizerunkowaSpełniaj swoje marzenia. GO FRESH, agencja LOS MejoresWprowadzenie nowego produktu na rynekMazda2- Citylajf, Mindshare Polska Sp.z o.oBezpośredni odzewHoop - Dzień Przytulania, Mindshare Polska Sp.z o.oNajlepsze zastosowanie nowych mediówHarryPotter, Zenith Optimedia Group Sp. Z o.o.Marketing wyszukiwarekSEO dla serwisów grupy Murator, Performence Media Sp. z o.o.Marketing społecznościowyNike+, Mindshare Polska Sp. z o.o.GryOperacja Kapsel, Click 5 s.c.Wideo-onlineŁaciate Krowy LIVE!, Mediaedge:Cia Sp. z o.o.Kampania e-mail marketingowaDzień Dziecka w Reserved Kids, Zjednoczenie.comKampania displayowaKampania 36.6 TurboDymoMan, Point of View (PoV Sp. Z o.o.)Best In ShowOperacja Kapsel, Click 5 s.c.












