JCDecaux wybuduje 2 tys. nośników outdoorowych w Sao Paulo

Firma JCDecaux przez 25 lat będzie odpowiadać za rozbudowę sieci nośników reklam outdoorowych w Sao Paulo. W ciągu najbliższych kilku miesięcy zainstaluje 2 tys. powierzchni reklamowych w centralnych punktach miasta.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Sao Paulo pięć lat temu władze miejskie zdecydowały się zlikwidować prawie 15 tys. outdoorowych powierzchni reklamowych, głównie nośniki wolnostojące i grafiki wielkoformatowe na budynkach. Wprowadzono też nowe limity dotyczące powierzchni reklamowych: na fasadach do wysokości dziesięciu metrów mogą one mieć maksymalnie półtora metra kwadratowego, a na powierzchniach do 100 metrów kwadratowych - grafikę cztery metry kwadratowe.

Teraz w mieście zostanie wprowadzona koncepcja sieci nośników outdoorowych opracowana przez JCDecaux, jedną z największych firm reklamy zewnętrznej na świecie. JCDecaux przez 25 lat będzie odpowiedzialna za rozwój, produkcję, instalację i konserwację nośników reklamowych w postaci nowoczesnych, elektronicznych powierzchni ekspozycyjnych, połączonych z systemem informacji. Firma będzie też zajmować się sprzedażą miejsca na tych nośnikach. Przy realizacji tego zlecenia JCDecaux będzie współpracować z brazylijską firmą Publicrono, w której objął w niej 80 procent udziałów.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy JCDecaux zainstaluje dwa tysiące powierzchni reklamowych w centralnych punktach Sao Paulo. Będą to nośniki przypominające citylighty. Każdy z nich podzielony jest na dwie części. W dolnej emitowane będę informacje takie jak godzina, temperatura, stopień zanieczyszczenia powietrza oraz lokalne wiadomości o wydarzeniach kulturalnych i komunikaty miejskie. Górna część służyć będzie emisji reklamy w jakości HD, prowadzonej w czasie rzeczywistym, dzięki centralnemu zarządzaniu systemem. Konstrukcję nośników zaprojektowało dwóch brazylijskich architektów: Ruy Ohtake i Carlos Bratke.

Według Jean-François Decaux, jednego z szefów JCDecaux, inwestycja w Sao Paulo jest początkiem większej aktywności tej firmy w Brazylii, która dzisiaj jest szóstym co do wielkości rynkiem reklamowym na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą