“Jeden z dziesięciu” od września br. nadawany jest o nowej porze - w dni powszednie o godz. 18.50. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju pokazanych w okresie od 5 do 13 września br. wyniosła 1,06 mln osób, a udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,39 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 5,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Oglądalność programu rośnie niemalże z odcinka na odcinek. Pierwszy premierowy epizod oglądało 898 tys. widzów, natomiast ten z 13 września - już aż 1,31 mln osób.
Obecne wydania „Jednego z dziesięciu” notują wyższą widownię niż odcinki pokazywane w analogicznym okresie ub.r., jednak mają już niższy udział w rynku. Rok temu w okresie od 7 do 15 września teleturniej nadawany był jednak o godz. 17.20, a jego oglądalność wyniosła 876 tys. widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 10,07 proc. i 8,68 proc.

„Jeden z dziesięciu” podnosi także wyniki pasma, w którym jest nadawany względem analogicznego okresu ub.r. Wtedy bowiem stację w godz. 18.50-19.20 oglądało 663 tys. widzów (miała ona 5,96 proc. oraz 5,89 proc. udziału). Dwójka emitowała wówczas serial „Wiadomości z drugiej ręki”.
Jednak TVP2 w czasie emisji teleturnieju zdecydowanie przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie liderem rynku jest TVN, nadająca „Ukrytą prawdę” oraz “Fakty”, co daje jej 26,11 proc. udziału. Drugi jest Polsat (“Wydarzenia”; 19,51 proc.), a trzecia - TVP1 (powtórki „Rancza”; 16,79 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
Od początku istnienia programu jego gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk.

Oglądalność „Jednego z dziesięciu” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji teleturnieju











