Jedna trzecia polskich firm korzysta z e-podpisu

31 proc. polskich przedsiębiorców deklaruje, że korzysta w swojejdziałalności z podpisu elektronicznego - wynika z badaniaprzeprowadzonego wśród członków Business Centre Club. Natomiast aż93 proc. z tych którzy jeszcze nie stosują tego rozwiązania, myślio wprowadzeniu do swoich firm e-podpisu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

86 proc. polskich przedsiębiorców wie, czym jest podpiselektroniczny, natomiast dla 89 proc. z nich to rozwiązanie jestpotrzebne ( w tym dla 18 proc. - raczej potrzebne). Jednak aż 97proc. właścicieli firm uważa że e-podpis wymaga popularyzacji.

Korzystanie z podpisu elektronicznego deklaruje natomiast 31proc. polskich przedsiębiorców. Większości (61 proc.) z nich wie,jak uzyskać to rozwiązanie i widzi (84 proc.) korzyści płynące zjego stosowania. Natomiast aż 93 proc. polskich przedsiębiorców (zczego 34 proc. - raczej) zamierza zacząć stosować e-podpis. Mimo to58 proc. właścicieli firm ocenia wynoszący ok. 400 zł kosztwprowadzenia tego rozwiązania jako wysoki.

O wystawianiu faktur elektronicznych i przesyłaniu ich przezInternet bez drukowania myśli 80 proc. polskich przedsiębiorców (wtym 35 proc. - raczej). Właściciele firm nadal nie są jednak dokońca przekonani, że wprowadzenie e-podpisu zmniejszy kosztybiurowe - zdecydowanie taki pogląd deklaruje 24 proc., raczej się znim zgadza 40 proc., natomiast przeciwnego zdania jest 36 proc.przedsiębiorców.

Badanie opinii o podpisie elektronicznym zostałoprzeprowadzonego wśród członków polskiego Business Centre Club.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"