Autorem kreacji reklam jest Jeremy Scott, dyrektor kreatywny Moschino. W opublikowanych zdjęciach nowej kolekcji modelki, w tym m.in. Kaia Gerber i Gigi Hadid mają twarze pomalowane na czerwony lub niebieski kolor. Efekt ten miał spowodować, że dziewczyny wyglądają jak istoty pozaziemskie, z kosmosu. Początkowo Jeremy Scott pod zdjęciami zamieścił podpisy informujące o tym, że „nielegalni kosmici” wjeżdżają do USA. Te treści wywołały oburzenie w sieci. Niektórzy z internautów skrytykowali Scotta, bo uznali jego wpisy za głos wsparcia ostrej polityki antyimigracyjnej prezydenta USA Donalda Trumpa.
Po tej „burzy”, Jeremy Scott swoje podpisy usunął i wyjaśnił, że nie miał na myśli nic złego, chciał nimi jedynie sprowokować sensowną dyskusję na temat problemu migracji. „Ta kampania miała być sposóbem na rozpoczęcie dyskusji na temat tego, czym dokładnie jest „obcy”-czy jest pomarańczowy, żółty, niebieski, zielony? Czy to ma znaczenie? Są naszymi przyjaciółmi, sąsiadami, wspólpracownikami, krewnymi i ludźmi, których kochamy” - napisał w social mediach Jeremy Scott już po tym, jak został skrytykowany za poprzednie wpisy.












