Uwaga i obecność bliżej mieszkańców
Spoty reklamowe portalu ukazują się od 19 września 2025 roku w stacjach takich jak TVP1, TVP2, TVN i Polsacie w czasie najpopularniejszych, najczęściej oglądanych programów. Oprócz największych kanałów kampania obejmuje również TVN24, TTV, TVN Turbo, Czwórkę, Puls oraz Paramount Network. Projekt digitalowy opiera się na szczerych monologach przybliżających historie lokatorów, którzy znaleźli nieruchomości odpowiadające ich aktualnym potrzebom. Kampania obejmuje również współpracę z influencerami.
Według badania z czerwca 2025 roku głównymi powodami przeprowadzek są: poszukiwanie pierwszego lokum (28%), zmiana lokalizacji (20%), potrzeba większego (16%) lub mniejszego metrażu (8%). Opowieść o chęci usamodzielnienia się od rodziców dotycząca młodych dorosłych splata się z inną o potrzebie poszerzenia przestrzeni dla rodziny. Wszystkie są wyjątkowe i warte uwagi. W jesiennej kampanii każdy bohater ma swoje miejsce. Zaufanie do marki opiera się na autentyczności wizerunku, która przybliża codzienne sprawy osób poszukujących mieszkań i domów.

Każda opowieść jest ważna
Historie klientów zbadała Anna Zachara-Widła, Customer Voice Expert z Nieruchomosci-online.pl. Potrzeba bezpieczeństwa, zmiany lokalizacji ze względu na odległość od bliskich lub rewolucji wynikającej z sytuacji życiowej dotyczy każdej, pojedynczej biografii. Anna tak opowiada o przeprowadzonej ankiecie: Nasze badanie pokazało, że Polacy najczęściej szukają swojego pierwszego lokum lub po prostu "zmieniają lokalizacje", żeby zamieszkać w bardziej dogodnym miejscu – ale gdy przyglądamy się temu bliżej, okazuje się, że te powody są bardzo osobiste.

Wykorzystując telewizję oraz social media, akcja przybliża nie tylko statystyki, ale również życiowe sytuacje, które nie zawsze są proste. Potrzeby mieszkaniowe zmieniają się wraz z wiekiem, bagażem doświadczeń, ewolucją naszych relacji z otoczeniem. Przeprowadzki nierzadko wiążą się z nagłą potrzebą bądź koniecznością. Jesienna kampania nakreśla prawdziwe przyczyny przeprowadzek, niektóre dalekie od reklamowych, idealnych wizji. Za każdym lokum stoi człowiek ze swoimi potrzebami i historią.
Szukasz mieszkania? A może miejsca blisko rodziców? Znajdź to na Nieruchomosci-online.pl
Koncentracja na potrzebach
Prawdziwe miejsca i zdarzenia tworzą ze spotów reklamowych mikroopowieści, narracje bliskie rzeczywistości. Nieruchomosci-online.pl aspiruje do tworzenia otoczenia sprzyjającego zaspokajaniu potrzeb swoich klientów w jak najlepszy, empatyczny sposób. Kryteria mieszkaniowe takie jak metraż, lokalizacja czy odległość od szkół to powierzchnia, pod którą kryją się prywatne motywy, takie jak potrzeba bliskości, pomoc rodzinie czy pragnienie zamknięcia ciężkiego etapu w życiu. Kampania skupia się więc na wyjściu poza ekrany, opowiedzeniu szczerych emocji łączących się ze zmianą dachu nad głową.

Podejście skupione na budowaniu zaufania oraz zwiększaniu świadomości ułatwia dopasowanie nieruchomości do konkretnego użytkownika oraz upraszcza jej wybór. W konsekwencji lokum może stać się nie tylko dobrze dobranym technicznie miejscem, ale też rodzajem wytchnienia, zapewnieniem odpoczynku i przestrzeni do rozwoju. W kampanii wzięto pod uwagę również kwestię różnorodności – historie opowiadane z różnych punktów życia, czasem zupełnie odmiennych perspektyw dają szerokie pole do utożsamiania się. Może to przyciągnąć klientów, zwiększyć ruch organiczny oraz kontakt z agentami i deweloperami.
Nowy człowiek w nowym mieszkaniu
Dopasowanie nieruchomości, w której żyjemy do naszych potrzeb jest bardzo ważne i wpływa na nasz ogólny dobrostan. Warto więc pochylić się nad kolejami losu, które wpływają na konkretne wymogi mieszkaniowe. Początek nowego etapu czyli usamodzielnienie się, oderwanie od trudnych emocji czy pójście za głosem serca to część historii opowiadającej o potrzebach posiadania swojego miejsca na ziemi. Skupienie się na inicjatywach, kryzysach, marzeniach pomoże realnie wesprzeć ludzi w ich ścieżkach. Portal Nieruchomosci-online.pl postawił sobie za cel wykonać to zadanie jak najlepiej.

Autentyczność ukryta za hasłami wpisywanymi w wyszukiwarkę ma szansę zostać odkryta. Jesienne kampania dotrze zarówno do widzów przed telewizorami jak i aktywnych użytkowników social mediów. Zapewni to najwyższą efektywność i pozwoli na jeszcze lepsze dopasowanie do wymogów klientów w przyszłości. Ukazywanie realnych mieszkań oraz ich lokatorów, okazywanie im zainteresowania jest częścią strategii komunikacyjnej marki. Komunikacja w świecie zdominowanym przez algorytmy i filtry jest wartością na rynku mieszkaniowym.











