Jesienna odsłona MySpace Secret Show z nowym specjalistą do spraw sprzedaży PMPG

Na trzy tygodnie przed imprezą wiadomo, w jakim mieście. Na dwa tygodnie przed wiadomo, kto zagra. Tydzień przed uczestnicy poznają szczegóły dotyczące miejsca. Na miejscu stawiają się z wydrukiem strony internetowej – tak wyglądają tzw. Secret Show – koncerty dla wtajemniczonych sygnowane przez serwis społecznościowy MySpace.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W Hiszpanii takie koncert zagrały m.in. światowe gwiazdy Lady Gaga i Kate Perry.

Warunkiem udziału w koncercie jest dodanie profilu Secret Show do swoich znajomych na MySpace. Stronę, która potwierdza, że Secret Show znajduje się wśród naszych znajomych, należy wydrukować i przyjść z nią na koncert. Wydruk zastępuje bilet na koncert.

Tej jesieni Secret Show mają szansę zawitać także do Polski. Za wdrożenie formatu odpowiedzialna jest Natalia Szulińska, specjalista ds. sprzedaży w Media Point Group. Szulińska wcześniej pracowała m.in. Agorze w dziale sprzedaży Gazeta.pl oraz w dziale sprzedaży sieci internetowej Glossy Media. Zajmowała się również organizacją eventów.

„Secret Show jest unikatowym rozwiązaniem na rynku polskim, umożliwia połączenie komunikacji BTL z komunikacją on-line i wykorzystanie efektu synergii pomiędzy tymi dwoma kanałami komunikacji. Dzięki profilowi, który powstaje dla danego produktu, klient ma możliwość zbudowania spersonalizowanych relacji z klientami, poznaje ich z imienia i nazwiska, może potem budować społeczność wokół swojej komunikacji” – mówi o idei MySpace Secret Show Benita Jakubowska, wiceprezes Media Point Group odpowiedzialna za Pion Nowych Mediów.

Oprócz Secret Show Szulińska planuje wprowadzenie do oferty MySpace w Polsce również innych niestandardowych formatów, m.in. MySpace Session – koncertów podobnych do Secret Show, ale o bardziej kameralnym charakterze, dla wybrańców oraz MySpace Black Curtain – specjalnych przedpremierowych pokazów filmowych.

Więcej informacji o narzędziach i formatach reklamowych MySpace znajduje się na stronie internetowej PMPG SA.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele